2010. augusztus 22., vasárnap

Hathor Istennő üzenete intuíció által .





















Bevezető:- Hathor Istennő Rea Napisten lánya az Egyiptomi mitológiában, termékenységgel és az anyagi világgal, áll összefüggésben. Mielőtt bárki is őrültnek tartana,leírom,hogy a Radixomban (szül. Horoszkóp) 8.házban áll a PLÚTÓ az OROSZLÁN napjegy 16°.-n. Ez azt jelenti a gyakorlatban, tudattalan (jövő) álomképben jelenik meg nálam érthetőbben ÁLOMÉLETET élek, de nem álomvilágban. Tisztánlátó és nagyon jó intuítiv képességgel rendelkezem, melyet nekem is fejleszteni és állandóan ébren kell tartani.




Egy ilyen intuíció által érkezett el Hathor Istennő üzenete, valószínű Uriel Arkangyal közvetítésével, mivel vele vagyok közvetlen kapcsolatban.








Az álom :- kézen fogott egy ismeretlen furcsa öltözetű nő,és egy üvegajtós kandalló elé állított, (most is ilyen van) és rámutatott. A kandallóban fa helyett valamilyen kőzet izzott és döntötte a meleget magából. Hátrább álltam és akkor láttam, hogy az oldalán porcelán gyűrűkben valamilyen vezeték féle van. jobban megnézve láttam valóban az elektromos hálózatomhoz van csatlakoztatva a vége. A nő elmondta, ez a jövő Sándor, nem kell többé füstölős kályha és erőmű, mert a szilícium izzik a mágneses fénytől. (ezt nem értem)








Eddig az álom, és utána néztem néhány dolognak a szilíciummal kapcsolatosan. Valóban sok van a környezetünkben, de az Univerzum is bőven tárol ilyet, Csillagok, (üstökösök) Meteoritok,és nem utolsó sorban a Nap. A Földkéreg 25%-n tartalmazza ezt az ásványi anyagot,és a szervezetünknek nagyon nagy szüksége van rá. vettem egy részt Dr Tihanyi László weblapjáról :-








"Előfordul a Napban és a csillagokban, a meteoritokban. A földkéreg második leggyakoribb eleme (részaránya több mint 25%), azonban sohasem fordul elő szabadon, és gyakorlatilag mindig oxigénnel együtt található. Leggyakoribb ásványa a kvarc (SiO2). A szépen színezett, átlátszó kvarckristályok drágakövek vagy féldrágakövek. Hatalmas tömegben fordulnak elő a földpátok, például ortoklász. Fontos egyéb ásványai az olivin ((Mg,Fe)2SiO4), amely ortoszilikát; a piroxének, például a diopszid (CaMgSi2O6), valamint az amfibolok, csillámok és agyagásványok. A kvarc és a szilikátok alkotják a vulkáni kőzetek 98%-át, az üledékes kőzeteket is túlnyomóan ezek képezik."




Eddig a történetem,és olvasva a scifi írók könyveit jutott eszembe, a jövő űrállomásainak az lesz a fő feladata, hogy különböző meteorit rajokat fogjanak be és azt fent letisztázva küldjék a Földre hasznos anyagokként. Utána néztem a Kristálygyermekek születésének okának,és kiderült már 1970 óta születnek ilyen gyermekek,(nekem is van egy Eszter nevű Hölgy ismerősöm aki rendkívüli intelelktuális képességével hívja fel magára a figyelmet) Az ózonban előforduló szilícium kristály miatt rendelkeznek a megszokottól magasabb színtű képességgel és ilyen színű az aurájuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése